Keresés ebben a blogban

2013. február 24., vasárnap

Szelídítsünk szörnyet! - Mit tegyek, ha féltékeny vagyok a páromra?




Férfi és nő sosincs egyedül a világon. Mindig akadnak személyek, akiket érdekesnek találhat a társa vagy, aki felfigyelhet kedvesére. Ha nem kételkedik önmagában és párját boldognak látja, kapcsolatuk pedig jól működik, bárki tűnik fel a színen, az esetleges kapcsolati féltékenység mindig kezelhető marad, és nem okoz különösebb problémát. Ha azonban állandó bizonytalanság érzés kínozza, és visszatérő féltékenységi jelenetekkel okoz kellemetlen pillanatokat párkapcsolatában, tartson önvizsgálatot!


Tudatosítsa magában, hogy a féltékenység megoldásának kulcsa önmaga! Ön tud tenni, hogy a kapcsolat megromlásáért vállalja saját felelősségét és megtegye a szükséges lépéseket a pozitív változás érekében. Ne csak a másikban keresse a hibát! A visszatérő frusztráció, szorongás, és kishitűsége okait önnek kell kezelnie saját magában.

A féltékeny fantáziák és a szerelemféltés indulatai rossz tanácsadók, akárcsak a harag. Ahogy a helyes agresszió- és indulatkezelés esetében, úgy a féltékenység kapcsán is fontos az érzések kordában tartása. Tekintse végig az indulatkezelés fortélyait és alkalmazza őket a féltékeny indulatok megfékezésére is!

Ha megjelenik a féltékenység kínzó érzése, ne fojtsa el! Figyelje meg és tudatosítsa, ami történik! Ossza ketté a féltékenység érzését és a tudatos figyelmet! Azonosuljon a tudatos figyelemmel! A rendszeres meditáció segít abban, hogy könnyebben vegye át az irányítást érzései felett.

Lássa féltékeny önmagát kívülről! Idézze fel testtartását, gesztusait, arckifejezését, hallgassa mondatait, mintha kamerán keresztül figyelné saját magát! Legyen őszinte! Milyennek látja azt az embert, aki most megjelenik lelki szemei előtt?

Ha féltékenységi fantáziák kínozzák, és élénk jelenetek peregnek a szeme előtt, hogyan csalja meg párja, helyezzen kék szűrőt lelki szemei elé és szemlélje úgy felkavaró képzeleti képeit! Meg fog lepődni, milyen hamar csillapodnak majd féktelennek ható érzései.

Lássa partnere szemével önmagát! Milyennek látja féltékeny viselkedését partnere szemszögéből? Mit élhet át a párja, amikor féltékenységével kínozza őt? Legyen érzékeny a másik nézőpontjára és ne feledkezzen meg arról, hogy a féltékenység természeténél fogva én-központú látásmódot erősít meg!

Elevenítse fel legszebb emlékeit társával, amikor boldognak látta őt! Mit szeret benne a legjobban? Mikor érzik felhőtlenül magukat egymás társaságában? Mit tudna tenni, hogy párját felvidítsa?

Személyesítse meg a féltékenységet és elegyedjen vele párbeszédbe! Ne feledkezzen meg arról, hogy személyiségének tudattalan része okozza a féltékenységét! Lépjen kapcsolatba ezzel a titokzatos lénnyel és kössön vele barátságot! Vizualizálja lelki szemei előtt a féltékeny én-részt, szólítsa meg, nyugtassa meg vagy lágyítsa meg! Ez a rész jó szándékú, egyetlen célja, hogy kapcsolatát védelmezze. Magyarázza el az én-résznek, hogy ez a munkamódszer párkapcsolatának inkább árt, mint használ, és sokkal inkább mint kreatív tanácsadóra van rá szüksége. Ápolja ezt az új barátságot!

Tanulja meg egyedül is jól érezni magát! Ha az egyedüllét örömtelivé válik, igénye lesz arra, hogy ne csupán a párja társaságában érezze jól magát, és partnerének is jobban fog hiányozni a közösen eltöltött idő.

Ha a szerelmi féltékenységnek valós alapja van, legfőbb ideje szembenéznie azzal, miért romlott el a párkapcsolata és ebben mi az ön része. Ha nem tesz azért, hogy felszámolja a létező háromszög kapcsolatot és helyreállítsa a hiányzó intimitást párkapcsolatában vagy szükség esetén kilépjen belőle, méltatlan helyzetbe kerül, amely hosszú távon tartósan rombolja önértékelését.

Kérje pszichológus segítségét és tapasztalja meg az egyéni pszichoterápia lehetőségeit! A feltáró terápiák a féltékenység személyes élettörténetben fellelhető okaira összpontosítanak. A múltbéli élmények, meghatározó gyermekkori kapcsolatok, traumákra, és az ezek talaján kialakuló személyiségsérülések, hibás kapcsolati minták, irreális elvárások kerülnek fókuszba. A terápia folyamata ezek feltárásából és korrekciójából, új kapcsolati minták kialakításából, ezzel egyidejűleg a személyiség fejlődéséből áll. A relaxált állapotban végzett imaginatív terápiák (KIP, NLP) fokozzák a gyógyulás hatékonyságát.

A kapcsolati nehézségekre párjával közösen is kereshetnek megoldásokat! A párterápiás elméletek azt hangsúlyozzák, hogy a féltékenység jelensége a pár együttes terméke, így a terápia a felek közös erőfeszítésén alapszik. A nehéz életszakaszokkal történő közös, sikeres megküzdés erősíti a pár kapcsolatát és a felek biztonságérzetét. A nyílt, őszinte kommunikáció, a rejtett érzések feltárásának képessége, a kapcsolat intimitásának fokozódása a féltékenység érzését lecsendesíti, a biztonság érzését fokozza.

Fedezze fel a csoportterápia hatékony módszereit! 
A pszichodráma a féltékenység személyes élettörténetben fellelhető okainak csoportterápiás gyógymódja. A pszichodráma hosszabb és rendszeres elköteleződést igényel zárt csoportban, a családállítás egyszeri alkalommal zajlik, amely néhányszor szükség szerint megismételhető.
A nem szűnő féltékenység hátterében transzgenerációs okok is megjelenhetnek, amelyre a családállítás deríthet fényt. Ha a korábbi generációk élettörténetében szintén megjelent a féltékenység, a megoldatlan érzelmi teher legyűrűzhet a személyes élettörténetbe, amely tudattalanul fogva tarthatja az egyént a jelenben is. A teher feloldásával oldódhat a kínzó féltékenység érzés.

ETS.

Ajánlott irodalom: 
Cora-Besser Sigmund: Féltékenység nélkül… Bioenergetic Kiadó
Dr. Pálvölgyi Rita: A féltékenység mögé nézve

Kérdés az olvasóhoz:


Ön hogyan kezeli féltékenységét?




Egyéni és párkapcsolati tanácsadás



30 megjegyzés:

  1. Mi van akkor, ha a féltékenység hasznos érzés? Úgy, mint a fájdalom, ami vészjelzőként segít életbemaradni. Nem gondolod, hogy a féltékenység, mint vészjelző, segítheti a kapcsolat életbenmaradását?

    J.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahogy így. Persze mondhatsz vagy mondhatok bármit annak akit éppen kínoz a féltékenység, mert az a szerelem része, vagyis totál irányíthatatlan amikor beindul. That`s life.

      J.

      Törlés
    2. Fontos felvetés. A féltékenység akkor lehet pozitív hatású, ha segíti a párkapcsolat fejlődését. Ahogy az indulat és agresszió is hasznos lehet, ha szükséges változásokat katalizál. Egyrészt jelezheti az önismereti munka szükségességét, illetve azt, hogy nem kielégítő a párkapcsolat, vagyis változásra van szükség. Jó példa Milan Kundera: A lét elviselhetetlen könnyűsége című regénye arra, hogyan lehet állandó része a féltékenység egy kapcsolatnak, ha a férfi bár elkötelezett, mégis szeretetőket tart. A regényben a vidéki magány marad a megoldás, ahol nincs kísértés. Fontos kérdés, milyen ára van annak, hogy egy olyan kapcsolathoz ragaszkodom, ahol veszélyben kell élnem?

      Törlés
  2. Érdekes téma.
    Előbb elolvasom. :)

    VálaszTörlés
  3. A féltékenységnek lehet az oka, hogy nem stabil az ember, vagyis nélkülözi a belső tartást, ezáltal ide-oda imbolyog, sok befolyást magáévá tesz, és ez mind hatással van rá.

    A belső stabilitás hiánya bizonytalanná tesz.

    VálaszTörlés
  4. Én sokszor rádöbbenek, hogy a féltékenység sokszor egy ettől "független" belső rossz állapot kivetülése. Mikor nem vagyok jóban magammal, akkor tudat alatt keresem és megteremtem azokat a bizonyos fájó pontokat, amin tovább örlődhetek. Ez egy szerelmes kapcsolat esetében nyilván a kedvesemen keresztül jelenik meg, és hát igen, kevés olyan kínzó dolog van, mint a féltékenység. Szóval simán lehet az önszabotálás jele a féltékenység, "nevet adunk a belső ördögnek". És ilyenkor a partner tehetetlenül áll, hisz a legirreálisabb dolgok, évekkel ezelőttről készült fényképek, félreértett szavak lehetnek a féltékenység "forrásai" (persze valójában ezek mi magunk vagyunk). Ugyanakkor a valós, és a belső "rossz-ból" adódó féltékenységet néha könnyű megkülönböztetni... Egy konkrét eset: a hétvégén szórakozni mentünk a baráti társasággal, ahol egy lány, aki már korábban is sajnálkozva közölte barátommal, hogy kapcsolatban van, részegen megint megpróbált közeledni felé. Nem járt volna amúgy sem sikerrel, de mégis felhúzott a helyzet (főleg a lány tiszteletlensége), így mikor párom mellé ült, akkor felkeltem korábbi helyemről és közöltem vele mosolyogva, hogy ne haragudjon, de ez a hely már foglalt. Remegtem a dühtől, mégis sokkal jobban éreztem magam utána. Mert tudtam ténylegesen cselekedni ebben a helyzetben. A kínzó féltékenységben a legrosszabb, hogy az ember a fejében bezárva kell ezzel megküzdenie.

    VálaszTörlés
  5. mit tegyek hogy ne legyek féltékeny

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A féltékenység szorításából nem könnyű szabadulni, azonban fontos szem előtt tartani, hogy nem az a cél, hogy soha többé ne legyen féltékeny. Minél inkább szabadulni akarunk egy érzéstől, annál makacsabbul ragaszkodik hozzánk. A kérdés az, hogyan tudja kezelni a féltékenységét, ami jelenleg a hatalmába keríti és mire van szüksége a változáshoz. Ehhez fontos tisztázni a féltékenység pontos okát, csak ezután lehet választ adni a „hogyan” kérdésére.

      Törlés
  6. Sziasztok!

    Nekem sajna keresztem a féltékenység. Lényegében, 1-2 kivételtől eltekintve mindegyik kapcsolatomban megcsalt a kedvesem. Most 37 évesen van mellettem egy olyan Nő, akiben valójában hiszek, és tudom, hogy nem csalna meg, mégis féltékeny vagyok, annyiszor történt már meg ez velem, mielőtt Őt megismertem. Beszélgettünk is erről, nyílt titok nálunk. Hinni és bízni a másikban. Nyilvánvaló és logikus. De az előtte lévő párjaimnál is az volt, mégis megcsaltak, és sosem fogom elfelejteni, amikor sírva hazudott a szemembe az én kedvesem... Szóval, úgy 20 év alatt begyűjtött, ilyen jellegű tapasztalatokkal a hátam mögött, nehéz elhinni... Hinni és bízni.


    Javaslata van-e itt valakinek, eme féltékenység kezelésére?

    Üdv: Gábor

    VálaszTörlés
  7. Kedves Gábor!

    Tapasztalataim szerint a korábbi sérülések miatt kialakult bizalmatlanság gyógyulásához sok idő kell. Nagyon fontos, hogy a megfelelő partner ebben társ és kísérő legyen, ami az elmondottak alapján most végre lehetségessé vált. Ennek ellenére gyakran visszatér az aggódás és a nyugtalanság, hiszen rögzültek azok a tudattalan, félelmi reakciók - amik mintegy védelmi berendezésként működve - folyamatos riadókészültséget tartanak fenn. A szív nyugtalanságát, az aggódást a szívmeridiánra ható chi-kung gyakorlatokkal, légzőgyakorlatokkal, gyógyító célformulákkal érdemes stabilizálni. A légzőgyakorlatokkal kombinált speciális imaginációs gyakorlatok is sokat segíthetnek az érzelmi stabilitás megerősítésében. Ha elküldi nekem az email címét, szívesen küldök hanganyagot és gyakorlatokat, amit használni tud. A rendszeres meditáció is sokat segít abban, hogy a károsan ható gondolatmintázatoktól sikeresen megszabaduljon. A kitartás, a rendszeres gyakorlás elengedhetetlen.

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok! Szoktak ojan gondolataitok leni hogy most ha nemteszem szova pancser leszek nekik es nevetnek rajtam?

    VálaszTörlés
  9. Mi a kedvesemmel3eve vagyunk együtt. Fel eve jegyesek. Nincs féltékenység de szeretnek tanácsot kerni. Gábor vagyok 30éves a kedvesem Dorina ő 22. Rengeteget járattuk a gondolatainkat a 3mas sexen. Bevonni egy férfit 3. Nak es ezt nemrég ki is próbáltuk. Mar a 3. Alkalomnal járunk. De féltékenykedés nincs. Viszont a 3. Fiu szeretne a párommal 3masban lenni ugy hogy nem.en vagyok a 3. Hanem a haverja. Es itt megaltunk. Nemtudjuk mi legyen. Ötlet?egy alkalommal csak

    VálaszTörlés
  10. Hello barátok ... szezonális üdvözletet mindenkinek. Én vagyok Mary Michael, a legnagyobb városoktól, néhány nappal ezelőtt elolvastam egy megjegyzést, amelyet egy kapcsolat-tanácsadási blogra írt. egy müncheni ember, egy újságíró, feltárja, hogyan gyógyította meg a gyenge erekciót és a gyors ejakulációt három héttel a felesége miatt a betegség miatt. olvasva a történetet, és azt mondta, hogy Drigbinovia, az a férfi, aki segített neki elérni mindent, kivonta az ex-feleségét az elválasztás után. Nagyon szerencsés voltam, hogy másolni a doctorigbinovia93@gmail.com címet az online kommentumból. Beszélgetek a Drigbinovia-val, a házaséletemben rejlő kihívások miatt. Szükségem volt olyan óvatos segítségre, hogy visszaszerezzem a férjemet. Néhány hónappal ezelőtt harcoltam a férjemmelegítővel, egyenesen a szemembe nézett; Azt mondta, hogy köztünk volt, befejeztük a házassági kapcsolatot, elvittük fiam, kevin és hazánkba utazott Spanyolországban élni. Azóta megpróbáltam hívni, és üzeneteket küldeni telefonon, szociális hálózaton keresztül. középen és e-mailben, de teljesen megakadályozta a vonal elérését, annyira frusztrált, és segítségre volt szüksége, hogy beszéljen a fiammal, Felixel, elolvastam, hogy bocsánatot kérjek, még akkor is, amikor mindketten tudjuk, hogy bántalmazott engem. 7 hónapig szavak nélkül nincs levél. Ez a helyzet minden nap meggyilkolt, depressziós voltam, és kétségbeesetten segítségre és sürgős megoldásra volt szükségem a probléma megoldása érdekében, ezért kapcsolatba léptem Drigbinovia e-mail címével, mert szerintem csak segíthetek a férjemnek hazatérni a fiammal. Beszéltem vele, és biztosította, hogy segíthet nekem, hogy visszatérjek férjemmel és fiaimmal haza, engedelmeskedjek és kövessem utasításait lépésről lépésre. Két nappal később, Drigbinovia elmondta, hogy ebédet ejtette szerelmi szerelési erőivel a templomán. Mindezt egyedül csinálta, semmit sem tettem, csak a szükséges tételeket szolgáltattam. Ugyanazon az estén a férjem, Chandler hívott a telefonon, hogy bocsánatot kérjen, nagyon nyugodt volt. Beszélt velem, ő is nagyon sajnálta, hogy mindent megtett, hogy bántalmazzon. Chandler tegnap tegnap hazatért fiam fiával, ma boldog vagyok, hogy visszaállítottam a családomat, és hogy a férjem és én jobban szeretjük egymást, mint valaha. Mindig értékelem és értékelem Drigbinovia segítségét. Megígérem, hogy megosztom a jó hírekről szóló bizonyságomat a barátaim és a többiek iránt. Nekem van egy pozitív szándékom, hogy a dolgok meg fognak működni számomra, és rájöttem, hogy jó lenne veled megosztani veled, mivel tudom, hogy másokat is inspirálni fog, mivel nemrégiben találkoztam, élő tanú vagyok, akitől én munka. Én, a férjem, hazatért hét napon belül, hihetetlen és csoda. a tanácsom az, hogy kétségbeesetten keresi az állandó és sürgős megoldást a szerelmi kapcsolatok válságára, és ha visszanyerte elveszett partnereit és boldog családot hozott létre. Élő meggyőződésem, hogy ezek a szerelmi hatalmi erők hatékonynak bizonyulnak, és ennek megfelelően dolgoznak, hogy tervezzenek néhány nappal az ex aktiválásuk után, hogy bocsánatot kérjenek tőle. Sok szerencsét kívánok neked

    VálaszTörlés
  11. Üdvözlet minden online nézőnek, Gyurcsi Anna Mária vagyok, Budapesten vagyok, itt vagyok, hogy megoszthassam nekem dr. Igbinovia által végzett nagyszerű munkát. Három éves házasság után a férjemmel két gyerek van együtt, a férjem furcsán viselkedett, másokkal kimenvén nőkkel, és abbahagyta, hogy hideg szeretetét keltsen nekem, több alkalommal azzal fenyeget, hogy elválhat tőlem, ha merem megkérdezni tőle a kapcsolatait. más nők, teljesen pusztultam és zavart voltam, amíg egy régi barátom elmondott nekem Dr. Igbinovia-ról, aki segíti az embereket az elveszített kapcsolat visszaszerzésében és a házassági problémák megoldásában. Először meglepett, és megkérdezte magamtól, létezett-e valami ilyen, de úgy döntöttem, hogy kipróbálom, amikor felvettem a kapcsolatot, mindent elmondott nekem az életemről, annyira meglepett voltam, és azt mondta nekem, mit tegyek a három nap alatt, amit helyesen tettem. és az utolsó napon 48 órán belül a férjem visszajött hozzám, és elnézést kért mindaztól, amit mondott nekem. És most abbahagyja a beszélgetést más nőkkel, és most boldogan hagyunk együtt .Dr igbinovia megoldotta a válási problémát is, és ő gyógyított olyan jelentéktelen betegségeket is, mint a rák, a HIV / AIDS, a terhesség problémája, vegye fel a kapcsolatot vele, ha közvetlenül segítségére van szüksége a WhatsApp / Viber neki +2348144480786, vagy e-mailben, doctorigbinovia93@gmail.com annak köszönhetően, hogy időt töltöttél nekem .....

    VálaszTörlés
  12. Helló, adósságkonszolidációs kölcsönt, fedezetlen kölcsönt, üzleti hitelt, jelzáloghitelt, autóhitelt, diákhitelt, személyi kölcsönt, kockázati tőkét stb. keres! Magánhitelező vagyok, cégeknek és magánszemélyeknek nyújtok kölcsönt alacsony és ésszerű, 2%-os kamattal. E-mail: christywalton355@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Pénzügyi segítségre van szüksége? Személyi kölcsönök? Vállalkozási hitelek? Jelzálogkölcsönök? Céges hitelek? Mezőgazdaság és projektfinanszírozás? 2%-os kamattal adunk kölcsönt! Kapcsolatba lépni: (dakany.endre@gmail.com)

    VálaszTörlés
  14. Helló,

    Tanúsítvánnyal rendelkezünk a következő hiteltípusok vagy bármilyen típusú finanszírozás nyújtására: Magánhitel? Vállalkozási hitelek? Adósságkonszolidációs hitel? Javítja otthonát? Beruházási hitel? Kredit elérhető? Személyi kölcsönök? Kereskedelmi hitelek? Kombinált hitel? Konszolidációs hitelek? Ha felkeltettük érdeklődését, keressen minket: (dakany.endre@gmail.com)

    Sürgős hitel ajánlat.

    VálaszTörlés
  15. Kell hitel? Bármilyen érdekeltséget kínálunk a minimális összegtől az 2,000eurotól a maximum 500.000.000euroig, ha érdekel, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailen keresztül:(richardcosmos5@gmail.com)

    Sürgős kölcsön ajánlat.

    VálaszTörlés
  16. Gyors hitelre van szüksége?

    Üdvözlünk mindenkit! Hitelezési kapacitásunk 2 000 és 3 500 000 euró között mozog, ésszerű 2%-os kamattal, nagyon egyszerű és problémamentes feltételek mellett. Ha felkeltettük érdeklődését, kérjük, hagyja üzenetét e-mailben: (richardcosmos5@gmail.com)

    Hitel ajánlat.

    VálaszTörlés
  17. Potrebujete nujno denar? če da, nam pošljite e-pošto (richardcosmos5@gmail.com)

    Ponudba za nujno posojilo.

    VálaszTörlés
  18. Sürgős kölcsönre van szüksége? Személyi kölcsönt adunk? Vállalkozási kölcsönök? Lakáshitelek? Mezőgazdasági hitelek? Oktatási hitelek? Betéti konszolidációs kölcsönök? Teherautó kölcsönök? Autókölcsönök? Szállodai kölcsönök? Hitelek refinanszírozása? és még több iskolai kölcsön? Kezdő hitelek? .2% kamattal kínáljuk! Vegye fel velünk a kapcsolatot: richardcosmos5@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Vállalkozási kölcsönt, személyi kölcsönt, autóhitelt, lakáshitelt adunk 2%-os kamattal. Kölcsönre van szüksége vállalkozásához vagy projektjeihez? Vegye fel velünk a kapcsolatot még ma e-mailben: dakany.endre@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. HITEL AJÁNLAT!!! Gondolt már arra, hogy stresszes hitelt szerezzen egy jó hírű hitelezőtől? Szüksége van sürgős kölcsönre? és megtagadják a helyi banktól? Szüksége van-e kölcsönre a vállalkozásba történő befektetéshez vagy a ház vásárlásához? Gratulálunk, ezt a közeget szeretnénk felhasználni arra, hogy mindenkit tájékoztassunk arról, hogy megbízható hiteltámogatást nyújtunk. Örömmel ajánlunk fel Önnek hiteleket 2% -os kamatlábbal minden ügyfél számára, vegye fel velünk a kapcsolatot: (dakany.endre@gmail.com)

    Sürgős hitelajánlat.

    VálaszTörlés
  21. Jó estét Mr/Hölgy! Egy egyesület vagyunk a világ számos bankjával együttműködve. Célunk, hogy 2,000 és 500 000 000 euró között 2%-os kamattal segítsünk a komoly hitellel vagy befektetéssel rendelkezőknek. vegye fel velünk a kapcsolatot: dakany.endre@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Tanúsítvánnyal rendelkezünk a következő hiteltípusok vagy bármilyen típusú finanszírozás nyújtására: Személyi kölcsön? Vállalkozási hitelek? Adósságkonszolidációs hitel? Felújítja otthonát? Befektetési hitel? Van hitel? Személyi kölcsönök? Kereskedelmi hitelek? Kombinált hitel? Konszolidációs hitelek? Ha felkeltettük érdeklődését, keressen minket: (dakany.endre@gmail.com)

    Hitel ajánlat.

    VálaszTörlés
  23. Szüksége van bármilyen pénzügyi segítségre? Személyi kölcsönök? Üzleti hitelek? Jelzálogkölcsönök? Hitelre van szüksége ház vagy autó vásárlásához? Vállalati hitelek? Mezőgazdasági és projektfinanszírozás? 2% -os kamatlábbal adunk kölcsön! Kapcsolat: (dakany.endre@gmail.com)

    Sürgős hitelajánlat.

    VálaszTörlés
  24. Szeretnék mindenkinek ajánlani egy hiteles és őszinte magánhitelezőt, aki néhány órán belül jóváhagyta a kölcsönömet annyi sikertelen kölcsönszerzési kísérlet után. Meglepett és boldog voltam, hogy a magánhitelező megmentett és 2%-os kamattal kínált kölcsönt, lépjen kapcsolatba velük most, ha sürgős kölcsönre van szüksége. E-mail: richardcosmos5@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Sürgős kölcsönre van szüksége? Személyi kölcsönt adunk? Vállalkozási kölcsönök? Lakáshitelek? Mezőgazdasági hitelek? Oktatási hitelek? Betéti konszolidációs kölcsönök? Teherautó kölcsönök? Autókölcsönök? Szállodai kölcsönök? Hitelek refinanszírozása? és még több iskolai kölcsön? Kezdő hitelek? .2% kamattal kínáljuk! Vegye fel velünk a kapcsolatot: dakany.endre@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Sürgős kölcsönre van szüksége? Személyi kölcsönt adunk? Vállalkozási kölcsönök? Lakáshitelek? Mezőgazdasági hitelek? Oktatási hitelek? Betéti konszolidációs kölcsönök? Teherautó kölcsönök? Autókölcsönök? Szállodai kölcsönök? Hitelek refinanszírozása? és még több iskolai kölcsön? Kezdő hitelek? .2% kamattal kínáljuk! Vegye fel velünk a kapcsolatot: dakany.endre@gmail.com

    VálaszTörlés